Urari de „Buna dimineata!”

 

Cufarul isi incepe ziua cu aburi parfumati de la o cana cu ceai negru, in speranta ca aceasta doza de energie o sa ii ajunga pana la sfrasitul zilei🙂

 

Stiati ca :


Ceaiul negru este recunoscut in intreaga lumea pentru proprietatile sale antioxidante, pentru beneficiile sale in ceea ce priveste frumusetea si, de ce nu, pentru gustul sau minunat ??😀

Este recomandat indeosebi  iarna pentru ca imbunatateste rezistenta la frig si ajuta corpul sa isi pastreze resursele de energie.

Eu il beau in fiecare dimineata pentru ca are mai multa cofeina decat ceaiul verde, insa mai putina decat cafeaua ( care imi provoaca somnolenta, daca va vine sa credeti🙂 ). De aceea, nu sunt singura care il considera un bun inlocuitor al acestei licori savurate cu precadere dimineata.  Trebuie sa aveti grija, insa, pentru ca nu trebuie sa beti mai mult de doua cani pe zi deoarece poate provoca insomnii, stari de agitatie si nervozitate.

Se spune ca pastreaza silueta frumoasa😉 deoarece stimuleaza digestia si arderile de grasimi. La ce gust bun are, merita incercat !

„Daca vrei sa ai un ten bine hidratat, neted si luminos, stimuleaza circulatia sangelui in zona fetei prin masarea zilnica cu un cub inghetat de ceai negru (cuburile se prepara saptamanal). De asemenea, daca ai buze uscate si crapate aplica pe ele un plic se ceai  inmuiat in apa si maseaza timp de cateva minute fara sa te clatesti cu apa”, a recomandat Angela Beju.

Eu zic ca cel mai bine e sa te hidratezi, cel putin 2 l de apa pe zi si sa ai cu tine mereu un strugurel delicios😀 ( dar nici pliculetul de ceai negru nu are cum sa iti faca rau, doar ca nu e mereu la indemana si noi suntem mereu pe fuga )


Iar ca ziua sa fie completa, nu trebuie sa lipseasca😉 „Kings & Queens, Queen Elizabeth”, gel de dus rooooz cu ierburi regale.  Un rasfat nemaipomenit ca sa incepi si sa inchei o zi cu zambetul pe buze !😀

 

Va doresc o zi plina de zambete !!!!🙂


6 responses to “Urari de „Buna dimineata!”

  • Dna Nartica aka Mos Catalina

    Si eu am inceput initial cu un ceai dimineata asta…dar a fost nevoie de completarea unei cafele! Vremea e de vina, e mai apasatoare.

  • Zuity

    Sa bem atunci o cana de ceai/cafea in asteptarea unor zile cu soare🙂

  • Toana Mihaela

    Si eu beau doua ceaiuri negre pe zi, tot in loc de cafea..
    Chiar am buzele uscate, asa ca voi incerca ideea cu pliculetul de ceai negru folosit.

    Mai stiu ca ceaiul negru este indicat persoanelor cu tensiunea scazuta, iar cel verde hipertensivilor. Nu am probleme la capitolul asta, insa mama il foloseste si ea exact din aceasta cauza.🙂

  • Zuity

    😀 si grupul fetelor care adora ceaiul negru se mareste !!!
    Eu una nu stiam ca e bun cand ai tensiunea scazuta, dar e de tinut minte😀 :*

    • Toana Mihaela

      Am citit si eu pe net..
      Tatal meu are tensiunea mare, iar mama mica si uite asa avem si ceai negru si verde-n casa…

      Am incercat pliculetul de ceai negru pentru buze si mi le-a exfoliat super ok.🙂

  • Zuity

    E genial, nu-i asa ?😀 Si cand ma gandesc ca inainte aruncam pliculete. Ma bucur ca ti-au fost de folos :*

Lasă un răspuns

